tirsdag 28. oktober 2008

Naprapat versus legghinnebetennelse 1 - 0

Naprapaten kunne sine saker den skal han absolutt ha. Legghinnebetennelsen jeg slet med og som er typisk for de som kjører på litt - hva er nå ellers poenget med treningen - skyldes det "kvasse" leggbenet som gnisser mot benhinnen når en løper. Jo mer en tar i, jo kraftigere gnissninger blir det selvsagt.

Kraftig massasje så tårene spratt og et visst innslag av elektriske støt gjorde underverker, og nå kjennes det veldig bra ut. Jeg skal selvsagt ta det litt rolig en stund, men jeg tror jeg tester litt i kveld, jeg.

Så det får heller våge seg at jeg ikke følte meg helt vel der jeg lå i bare bokseren mens en svær, hårete mann oljet inn leggene og masserte i vei så svetten rant, mens jeg klamret meg til benken...

Ingen kommentarer: