tirsdag 14. oktober 2008

Frisk som en fisk...

Bank i bordet og spark i taket syk er jeg aldri! Ignorerer jeg romjulen 1986 hvor jeg rett og slett ble sengeliggende 2 dager på rad, jeg har bilder av det - et grusomt syn, så er jeg praktisk talt aldri syk. Det takker jeg min skaper for i aftenbønnen hver kveld - for jeg vet hva det er å være syk.

Når det er sagt så har det ikke manglet på selvpåførte skader i ymse varianter og jeg kan vel bare takker den samme skaperen for at jeg forsatt spretter rundt som om ingenting skulle ha hendt. Hadde jeg vært en smukkas hadde det her passet med at lykken står meg bi, men så smukk er jeg ikke. Jeg er robust jeg, den skal jeg ha.

Så til den "spennende" saken det har seg nemlig slik at jeg har fått noen mindre lidelser som jeg, som frisk, kan kose meg med som en annen karamell. Som alltid er det selvpåført. Denne gangen dreier det seg om smerter på forsiden av leggene langs leggebeinet, mest på høyre benet men også på venstre. Det henger nok sammen med intensiv og tildels hysterisk løping på hardt underlag.

Intensiv forskning blant andre toppidrettsutøveres lidelser på nettet her har gitt meg svaret - selvpåført benhinne betennelse.

Leges mest effektivt av en Naprapat sier ekspertisen...

Naprapat er også noe viser det seg altså, og jeg, min heldig gris, har fått min egen og har time på mandag.

Ingen kommentarer: