mandag 15. desember 2008

Ny jobb - flere muligheter (igjen)


Det dukket opp noen med en spennende jobb til meg her. Jeg hadde forsåvidt en spennende jobb fra før, men utfordringen og mulighetene som ble gitt meg, ble veldig fristende. Så jeg slo til. Jeg elsker forandring, og at det skjer noe, så etter 8 år på samme plass - riktignok i flere forskjellige stillinger, så kjente jeg at jeg var klar.
Så nå sitter jeg her ved kjøkkenbordet og smiler for meg selv. Med mange timer resevert til avspasering så sluttet jeg på fredag - fantastisk.
Det er jo veldig uvant å sitte her en mandag morgen så jeg har begynt på en liten liste over ting jeg nå får tid til, slik at det ikke blir for stille for meg. Først og fremst, så blir den ultimate luksus å kunne trene (løpe) midt på lyse dagen hver dag om jeg vil. Mens alle andre sitter og stirrer inn i skjermene sine, så spretter jeg rundt og synger for meg selv...
Men det er jo fort gjort, så jeg tenkte jeg skulle olje gulvene, gruse gårdsplassen, mure litt, skifte dekk på konebilen, vaske taket, vaske fulgeburet, rydde garagen.
Innimellom skal jeg se James Bond, spise sushi, lese ferdig boken om Potemkin, ta meg en fest - nei ta meg to fester, fryde meg over den nye jobben og surre piggskoene.
Blir det tid til overs så er det rett på sofaen !

Ingen kommentarer: